- sjutton år och gravid


Det här med blogg och skrivande är egentligen inte min grej,
men eftersom jag typ bara sitter hemma och gör ingenting för tillfället,
så varför inte skriva lite? Finns säkert någon som är intresserad av vad som händer i mitt liv just nu ;) 
 
 För ungefär två veckor sen gick jag in i vecka 16, alltså 4 månaden. 
 Nu på tisdag är det redan vecka 18! Tänka sig så snabbt det går.. :) 
Kändes som om det var igår vi fick reda på att vi väntade oss en liten bebis. 
 
Ultraljudsbilden som ni ser på bilden är från vecka 12
Då vi skulle se ifall vi väntade tvillingar, men icke! Där var bara en liten goding :)
 
I ett inlägg lite senare tänker jag lägga in bilder, 
från varje vecka jag tatt bild såklart! Så man får se lite skillnad.. :)
 
Kommer inte bara skriva om gravidieteten förhoppningsvis, haha 
men mycket tankar, bilder och funderingar kring det såklart! 
Hoppas ni tycker detta verkar intresserant! Puss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide