- trött

Fick i mig lite kvällsmat, och det satt inte helt fel! Gick ut en liten runda med hunden, inte heller helt fel ;)

Glott film, "buddies" film, nu tänkte jag sätta igång en till och försöka vila lite, så om ja inte skriver mer har jag somnat för kvällen ;) Vilket verkligen inte känns fel. Är så trött och så himla seg idag.

Min älskling som har flyttat hit skulle sova hemma idag, och det känns rätt så ensamt här =( Kommer bli ännu jobbigare att sova ensam inatt.. Menmen, imorgon kommer min prins igen :)
Men nä, nu orkar jag knappt hålla ögonen uppe längre..

- Längtar så tills nästa måndag då det är det stora UL.
Tänkt att ta reda på om det är en flicka eller pojke också..
Så vi får se om de går att se :)


Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide