100%

 
Haft extrema förvärkar hela natten och vaknade äntligen i morse av en extrem värk! Så gick upp för att gå på toa, jag brukar vakna av att jag har så ont i magen för blåsan är så pass full men naj, började direkt känna att det inte va det utan det var en värk! Då hade tydligen slemproppen gått, då det va blod som kom. Konstigt eftersom jag fått andra klumpar innan, men detta kan ju också vara så att de absolut sista kom eller så. :) 
Så nu väntar jag bara på att det ska hända lite mer ;) Blir nog bebis innan veckan är slut iallafall.. =) Sen lämnade vi lilla stumpan hos veterinären, så nu slipper vi hennes pipande och ja, jobbiga stunder hahaha. Skönt.. 
 
 
<3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide