2 dagar kvar

 
Inatt så var jag 100% säker att jag och mamma skulle behöva ringa Joel och säga att det var dax! Men efter att haft extrema värkar och tänkte att jag skulle gå och lägga mig en timme så jag hade orkat att åka in, så avtar allting. Nu sitter bara trycket neråt i, inga värkar, inga sammandragningar, ingenting.. Det är inte alls kul. Tänkte verkligen "åh, äntligen, nu är det nära, snart, snaaart får jag pussa dig" Samtidigt som jag höll på att dö av nervositet. Hela jag skakade när jag gick och la mig, var så rädd haha samtidigt som jag var så spänd på vad som skulle ske. Men nej, inget hände ju som sagt, så lite senare blir det en lång promenad i så rask takt som möjligt, och efter det en varm dusch. Får hoppas på det bästa.. :) Men försöker tänka lite annorlunda, om jag nu skulle gå över, så har jag ju plutten här innan den 20 maj.. =) Hihi.. Vill dock inte gå över, 1 maj bebis hade inte suttit fel, hihih :) 
 
Det känns så idiotiskt, varför ska du luras så.. =(
Längtar efter dig så mycket. Pappsen längtar också. VI längtar efter dig så mycket.
Vi vill börja våra liv, med dig. Vår skatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide