Dålig uppdatering

Ja vet! Förlåt. Idag har varit en väldigt upp och ner dag. Verkligen gått från att må dåligt till att må bra på en sekund. Fick låna ett badkar idag vilket var så underbart!! Sen blev de fyra timmar ute i den underbara solen.. Halva smalbenen och ena axeln fick färg.. Hahaha.. Jaja..
Sen när vi väl kommer hem så blir jag så förbannad för att jag inte kan röra mig som jag vill och ja. Man känner sig bara så stor, tung och i vägen!!

Imorgon ska Maria fotografera mig och magen, så får hoppas att de blir några bilder, så man kan visa upp magen lite hihi..
Bebis har varit ovanligt vild idag!! Väldigt mysigt men kan göra så ont, h*n är så stark nu ;)
Men nu ska vi försöka sova några timmar.. :)
Ska försöka uppdatera mer imorgon!! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide