Förlossningen

 
Vi åkte in till förlossningen igår kväll och gjorde en koll iallafall! För att se att det inte var något fel på varken mig eller bebis. Och mycket riktigt, jag hade inte havandeskapsförgiftning. Ingen äggvita i mitt kiss. Illamåendet, huvudvärken och yrslen är helt enkelt för att bebis börjar få trångt.. =) Det är ju dock inte så konstigt ifall det skulle vara så eftersom grodan faktiskt flyttar undan på allt annat i kroppen.. Ingenting som min kropp är van vid så. 
-Men allt var ok! 
 
När vi kom hem till älsklingen så gjorde han lite mat till mig och sen tog jag två värktabletter och somnade otroligt gott efter det!! Har inte varit uppe på hela natten och kissat ens en gång! Haha. Galet, minns inte när det hände sist.. :p 
 
När jag kom hem till älskling så tog jag dessutom på mig min mysdress.. Åååhåh, den är så mysig.. 
Ni får stå ut med att bilderna är från instagram ;) Känner mig alldeles för lat för att ens ladda kameran, dock ska det göras snart! Eftersom den måste vara laddad till förlossningen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide