Förvärkar

hålla koll på gissningen om när min bebis kan tänkas komma, vikt längd, kön? 
Klicka här
 
Det är så tråkigt! Blogg.se-Appen fungerar inte längre, vilket gör det ännu svårare för mig att göra inlägg, nu har det varit så fint väder att jag inte ens startat datorn.. =) Men har haft starka förvärkar sen i lördags, då det kom säkert fyra-fem ordentliga, som sedan avtog.. Vilket var väldigt trist!! Sen igår hade jag säkert, två ordentliga.. Men avtog också.. Vi får väl se idag.. Visst, dagen är inte slut ännu men jag tror knappast något kommer ske idag.. Kanske inatt. Vi får hoppas på detta!
 
Och ja, man är så himla otålig, "du har väntat i nio månader, dessa dagarna kan du stå ut också" Men dessa sista dagarna (speciellt ensiffrigt) känns som alla de nio månaderna haha.. Man är så grymt otålig!! Jag barar längtar tills jag ska få börja mitt nya liv, mitt liv överhuvudtaget, med mitt älskade barn och min älskade pojkvän! Min familj. Hihi
 
I fredags ställde vi in oss på att bebis skulle komma, 
men ingen bebis.. 
 
Sen var det bara nio dagar kvar!! 
Men ingen bebis.. 
 
Så igår passade jag på att njuta fullt ut av vädret! 
Vilket ledde till, en (ojämn) bränna.. 
Så har blivit brun på armar, händer, bröst, ansikte och ja, benen, smått.. Haha.. Jajjajaja.. 
 
hålla koll på gissningen om när min bebis kan tänkas komma, vikt längd, kön? 
Klicka här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide