Gipsa magen

Hihi, så fint! Det tog tid. Och var inte alls kul att behöva stå upp hela tiden då mina fötter och ben svullnade till max!! Men så värt det, Det blev så fint.. Efter detta så kom Lukas och överraskade oss här hemma, så vi passade på att göra det bästa, resten av kvällen så jag, älskling & Lukas tog oss en tur ner till pizzerian och tryckte i oss lite fet mat ;) Får passa på nu medans jag är gravid haha. Sen blir det strängt igen! Mysigt.. 
 
Dagen då jag tror bebis kommer, är här. Vaknade med molvärk, men känner inte längre av något. Men dagen är inte slut ännu, får väl hoppas det sätter igång så ja ligger på BB åtminstone inatt ;) Hahaha.. 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser bra ut med gipset! Håller tummarna för att litet Knytte tittar ut idag! <3
Kram

Svar: Jag med <3
Ida S

2013-04-27 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide