Halsbränna och kraftiga sammandragningar

Jaha.. Fast att jag tagit två extra starka värktabletter (som för övrigt är ok att ta som gravid) Så kan jag helt enkelt inte sova.. Är dock väldigt trött. Ligger här i sängen och har precis kollat säg att du älskar mig. Trodde jag skulle somna efter 10 minuter, men nej.. Extrem halsbränna och sammandragningar så fort jag hostar.. Magen har dessutom sjunkit ännu mer bara idag!! Hoppas bebis vill titta ut nästa vecka..

-kommer inte ens ihåg hur det kändes att inte gå på toa varje halv timme, eller hur det kändes att "gå normalt" kommer inte heller ihåg hur det kändes att vara någorlunda platt på magen.. Nu är där en väldigt stor och jobbig (men vackert innehåll) mage. Det finaste jag vet ligger där inne.

Känner mig så grymt stressad? Och så grymt orolig i kroppen, har så svårt att komma till ro.. Men sätter igång lugna favoriter och får helt enkelt hoppas på det bästa.. Sov så gott. :)

.En lapp jag skrev till jollebolle, för att han inte ska glömma bort. Hur värdefull han är.
<3 Jag älskar dig, Joel Mikael Dahlberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide