Imorgon är Dagen här

Att man inte ens kan gå utanför sin dörr innan alla redan vet massa. Nä, usch för denna lilla hålan. Alla lär ju veta när jag är på väg till förlossningen iallafall. =) Kul för er.. Ja som sagt, igår åkte jag in till förlossningen i hopp om att det var vatten som sipprade, men naj. Men fick upp dit iallafall och fick det bekräftat. Bebis mår så bra i magen på mamma och vill stanna där ett tag till ;) Förhoppningsvis inte så länge till, då h*n är djupt fixerad. :) 
 
Dagen är här imorgon, dagen som var så långt ifrån för inte så längesen! Men detta har gått så snabbt och tanken slår mig att innan den 20 maj så är vår skatt här. Dock känns det inte så kul att det är den 30/4 imorgon och jag som trodde bebis redan skulle vara här! Haha, Men snart så. Man får ta vara på dagarna lite extra, kan låta hur egoistiskt som helst, men man får ju ta vara på att vara ensam, vila när man vill, äta när man vill, göra vad man vill.. Hahaha. Försöker ta vara på dagarna till max! Om det så är att ligga i sängen framför en film med massa gottis, så är det ta vara på den till max.. =) Men ser verkligen fram emot att få börja mitt liv, med min älskling och vår lilla skatt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide