Ingen bebis än!

Ja, min bror trodde ju att bebis skulle titta ut igår.. Men naj! Ingen bebis än.. Så istället passade jag på att försöka vila, vila vila och vila.. Och på kvällen tog vi en tur till Mästocka sjö. Där gick vi runder lite :) Underbart väder igår!! 
Så jag tänkte, eftersom jag kanske kan ligga på BB i helgen ;) att denna veckan, ska gå åt att göra sånt som jag inte tror att jag hinner när bebis kommit.. =) Ger er samma tips! 
 
För övrigt så har jag 14 dagar kvar till BF. Två veckor. Galet.
har ett halvt hjärta kvar!! Haha
Och 5% kvar!! 
Är redo för bebis. 
 
Och som vanligt, så är bebis helvild nu på morgonen 
kan bero på att vi lyssnar på håkan hellström ;) 
 
Håll koll på gissningen, HÄR
Hihi
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide