Ingen bebis ännu

Ingen bebis ännu naj! Dock väldigt mycket molvärk och små förvärkar från och till.. Hoppas det sätter igång på riktigt snart! Börjar bli så otålig.. Hahaha. Tänker dock väldigt mycket på hur allt ska bli, med förlossningen alltså.. Haha, jag kommer nog flippa ut när jag väl ska åka in. Jag och smärta fungerar inte ihop. Jag är livrädd för smärtan, men så har jag fått höra gång på gång att man får kraft från ingenstans, så att man klarar denna smärtan. Men jag menar, gahhh, jag har riktigt ont när jag väl får förvärkarna hahaha. Och hade redan nu velat ha lustgas typ, haha
 
(nej, men aj) 
Tänkte att jag skulle försöka få i mig lite mat, dock inte så värst hungrig. Och sen får vi hoppas på att värkarna blir starkare och tätare så det händer något!! Håll tummarna för mig sötisar :* 
 
Ja juste!! 
kolla skillnanden på dessa bilderna. Wow, mycket nya bristningar.. & Ingen navel haha. 
Vecka 28 har jag för mig.
 
 
Vecka 40
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är inte lönt att oroa sig för förlossningen! <3
Ja det gör ont men du klarar det, det har ju alla vi andra gjort! Dessutom så är det en kort och intensiv smärta som man inte hinner registrera. När förlossningen är över så är det svårt att föreställa sig hur ont det har gjort.
Å dessutom så får man ju det alldra bästa i belöning! <3
Kram

Svar: Alldeles riktigt! Men oron finns där ändå. Åh, jag längtar och är så nervös hihih!!
Ida S

2013-04-25 @ 18:01:01
Postat av: Maria

Lite nervositet är bara sunt och helt normalt! <3

2013-04-25 @ 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide