Ny design!

Nåå, vad tycker ni? Blev rätt så trött på den förra, eller ja, jag är som jag är jag tröttnar rätt så fort på desinger, haha. Ute till höger kan ni hitta min facebook och följa min blogg via bloglovin. Ni ser även hur många dagar de är kvar tills Bebis kommer (eller dagarna till valborg) haha. Denna gången så har ni även en liten "om mig" till höger också.. Hihi.. Jajaja, nog om designen! 
 
Var hos barnmorskan idag, som vanligt så kollade vi blodtryck, bebis hjärtljud (ca 136 slag/minuten), mätte magen (sf måttet var.. 34 tror jag) och ja pratade lite inför förlossningen, även om vilka preventivmedel som jag kan ta efteråt.. Blev även tillsagd att jag måste ta det lugnt! "Vila mycket" och när vi väl började prata och hon frågade hur jag mådde, så berättade jag självklart om den extremt jobbiga kvällen jag hade igår.. Vilken tur att jag har en så underbar pojkvän som faktiskt tog hand om mig fast att han var så trött och skulle upp tidigt! Lyckaa.. Sen började hon fråga en massa, som jag tillslut förstod var symptomen till HF (Havandeskapsförgiftning). Så imorgon ska det lämnas urinprov för att se, får väl hoppas att det inte är så och att allt beror på hur grodan ligger till i magen.. 
 
Igår köpte jag och J, hallonbladste. Redan hunnit dricka 2 koppar (hunnit och hunnit, stressar inte precis. Väldigt gott te och jag älskar te för övrigt så) och känner redan lite starkare sammandragningar.. Så det går väl bra, haha. Tänkte jag skulle lägga mig under täcket och titta på en disneyfilm hihih. Förtjänar att slappna av lite nu.. 
 
Idag. Vecka 37 (36+6)
 
Fy va vi längtar efter dig. Längtan är så extremt obeskrivlig. Kärleken är så obeskrivlig, Redan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide