Prövar kanelte

Prövat att hälla i "löskanel" alltså vanlig kanel inte stång, i kokande vatten.. Smakar skit. Smakar jul. När det svalnat tog jag hallonbladsteet i. Och redan nu, efter halva koppen får jag väldiga sammandragningar.. Kanske borde passa på att ta en lång promenad efter detta? ;) 

-Stressar inte ut bebis. Men jag prövar gärna allt som går att pröva! Man är lagom trött på att vara gravid.. =) Samtidigt som man tänker efter ibland och tänker "herregud! jag kommer ALDRIG vara ensam igen. Jag ska bli mamma, ett litet liv som kommer vara så beroende av mig. Ett litet liv som till slut kommer kalla mig för mamma.." 

Galen tanke, galen känsla. Men jag är så redo. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide