Sommar.. (bildbomb)

Åh, sommaren 2012 var det bästa som någonsin hänt mig. Det var den absolut bästa sommaren under alla mina år, seriöst! Haha. Därför är det så underbart att kunna tänka tillbaka också. Tänkte att vi slänger in några bilder.. :) 
 
 
Vi bestämde oss efter valborg att våra liv skulle bli bättre.. Stänga dörren HELT för att kunna öppna en ny. 
Detta gjordes. Kämpade med ensamheten ett tag. Lyckades. 
 
Vi började träna, dagligen. 
 
Vilket ledde till många tidiga morgnar.. Men så värt det!
 
Vi lyckades! 
 
Vi var glada, vi var oslagbara!
 
Älskade min kropp, som nästan var helt klar! 
 
 Träffade världens finaste pojke, som jag nu väntar barn med. De sista dagarna i augusti var mycket speciella för oss, då fick vi reda på att vi hade ett litet liv i min mage som skulle komma till. Vårt barn, vår lilla groda.. Denna sommaren, kommer också vara underbar, för då har vi Dig här. Men denna sommaren, så oförglömlig. Så bäst. Så underbar. Jag fick äntligen känna på hur det var att vara så jävla lycklig, jag var high on life. Jag vaknade upp och verkligen, älskade både min kropp, min omgivning och livet. För första gången på riktigt, som jag kände av den lyckan. Den sitter i än, dock inte på samma sätt. Men, underbara sommar. Snabba dig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide