Teckenblödning

Ringde in till förlossningen eftersom blödningen inte slutade och fick mig bekräftat att jag har teckenblödning! Vilket betyder att livmodertappen mjukas upp och skjuts fram, efter detta så kommer jag att öppnas. Men det kan ta ett tag det också, men hoppas på att det inte tar för lång tid.

Sitter hemma hos älskling och ska äta strax, sen kanske vi tar oss en promenad i de fina Valborgs vädret! Vi ska bara gosa och prata om det underbara livet som väntar oss!! <3

Och min underbara lilla Kitty ligger hemma, hon fick ett stygn som gick över hela magen! Stackars liten.. Men hon överlevde iallafall! Nu ska hon bara tjocka till sig lite!! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide