Väldigt roligt att jag får upp besökarna!

Ja, som rubriken lyder! 
Det är väldigt roligt att på det senaste dagarna har jag fått upp besökarna här.. =) Kanske har det att göra med att jag faktiskt snart ska få en liten plutt? ;)
 
Om ni känner för det så kan ni som läser slänga in en kommentar så man kan få reda på vilka ni är som läser! 
 
Ja, efter all städning och bakning så passade jag på att göra korvstroganoff med ris till kvällsmat och över blev det självklart så har en god lunch som väntar imorgon ;) Men inte nog med det, så sa kroppen till och jag lyssnade inte (som vanligt) så nu ikväll har jag fått skylla mig själv. Extrem foglossning (När man är gravid blir kroppens leder rörligare, särskilt i bäckenet, för att det ska kunna vidga sig under förlossningen så att barnet lättare kan komma ut. Detta kallas foglossning.En del kvinnor får ont av foglossningen medan andra inte märker av detta alls. Oftast börjar besvären i mitten av graviditeten, men de kan också komma tidigare eller senare.Det är vanligt att man har ont i ryggen under graviditeten, men all ryggvärk beror inte på foglossning. Foglossningsvärk känns bak i korsryggen, fram över blygdbenet, eller på båda ställena samtidigt. Det kan vara allt från ganska lindriga till mycket plågsamma besvär. Några få har så stora besvär att de måste använda kryckor eller rullstol för att ta sig fram.) extrema sammandragningar plus en vild liten bebis i magen som verkar vilja komma ut, haha. H*n sträcker sig så pass mycket att det känns som om h*n vill igenom huden haha.. Galen alien ;) 
 
Så nu får jag gå och lägga mig i sängen med värmekudden och hoppas på att det blir bättre imorgon!! :) 
Hoppas ni haft en mysig lördagskväll.. =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide