vecka 38 (37+0)

Vill ni se hur gissningen står till? 
Vem är du, när kommer du, längd, vikt? 
Klicka HÄR
 
Bär nu på ett fullt utveckat barn. :) Det vill säga att om värkar sätter igång så stoppar dom ingenting för bebis kan klara sig fint utanför magen nu. :) Vaknade i morse av att magen sjunkit väldigt mycket!! Vilket resulterade i mindre rörelser... hmm.. Men det är nog ingen fara =) 
 
Vaknade med ett väldigt rus idag! Hihi, så gick upp, duschade, åt frukost och sen satte jag igång och städade, så jävla noga haha hela jävla lägenheten.. I hopp om att det också skulle hjälpa till lite.. Så städade i ungefär 2-3 timmar.. :) Galet va duktig jag känner mig! Det är ju inte hur lätt som helst med magen haha.. 
 
Nu sitter jag och tar det lugnt i en liten stund, dricker min andra kopp hallonbladste. Idag känns det lite mer faktiskt.. I med att magen sjunkit betyder ju det att bebis ligger lite längre ner, så känner av trycket ännu mer och ja, magen blir väldigt hård, nästan hela tiden.. Knasig känsla då det känns som hela magen knyter sig inuti och sen släpper det.. haha :) Och ja juste, extrem foglossning. FOGLOSSNING FRÅN HELVETET.. Hahah.. 
 
Bebis kom ut nu :)))))
 
Vill ni se hur gissningen står till? 
Vem är du, när kommer du, längd, vikt? 
Klicka HÄR
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide