106 dagar kvar

Åh va arg jag blir! Skrev precis ett extremt långt inlägg från mobilen -.- och när jag väl ska publicera inlägget så ser ja att där inte är något inlägg?!?

Idag har det inte blivit så många inlägg, och det är väl inte så konstigt eftersom jag haft en ordentlig slappe söndag :) vaknade vid halv två, åt frukost/lunch satte mig och glodde lite tv, (några timmar) åt kvällsmat (hahaha) slutade vid tvn igen, och ja ungefär två timmars spelande också! Under dagens gång! :))

Längtar så efter dig, älskade du!
Längtar efter sånna tramsiga saker som, byta blöja, torka spya.. Men även de mysiga stunderna.. Längtar efter hela dig!! Längtar efter både jobbiga och underbara stunder. Längtar efter att bli mamma! Längtar till att komma in i den här mamma rollen :) det är underbart när magen verkligen börjat växa, mindre kul att man inte har så mycket kläder som går på en.. hahaha

Längtar inte bara efter mitt allt, utan även att kunna andas ordentligt haha.. Bli av med graviditetsförkyldningen.. Även att påbörja min VIKTMINSKNINGSRESA igen!! Yeahjjjää!! :))

Ska göra ett tappert försök att sova nu, på med lugna favoriter så sover både jag och bebis inom 10 minuter ;)
(Det vill säga om jag slipper hosta och nysa igenom natten, igen)
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide