Förlossningen

Fick åka in till Halmstads förlossning iallafall! Men det var skönt att få det bekräftat. Efter en ganska lång väntan så fick både mamma och ja gå in på kontrollen. Det blev ett ultraljud, och bebisen låg och var väldigt sprallig! Men man känner inte de lika mycket eftersom h*n har lagt sig på ett sånt dumt sätt.. Men nu på kvällen så smyger sparkarna fram! :))

Första gången för mamma som hon fick se knyttet på ultraljud. Jag märkte ju skillnad, dels på utrymmet och rörelserna. Men mamma tyckte bebis rörde sig mycket.. :)) men man märker ju att tiden verkligen gått! Där är knappt någon plats kvar! Hihi

När vi kom hem så var jag helt slut! Så åt lite och passade på att baka med den energi jag hade kvar! Det blev muffins med dumle i :)) sen slockna jag en liten stund i soffan! :p

Men ja, min bebis lever och det var skönt att få det bekräftat! Nu är både jag, pappa joel och mormor Pia lugna ;)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja de va skönt att allt va lugnt älskar er båda <3

2013-01-18 @ 11:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide