Mysigt, roligt, jobbigt och spännande

Nytt år! så nu kan jag äntligen säga
I ÅR SKA JAG BLI MAMMA

Jag gör ingenting om dagarna. Därför jag tappade intresset ganska snabbt för att skriva här. Men här kommer säkert in något inlägg ibland! Igår möblerade både bebis i magen ;) men även mami oh jag. :) mitt rum och vardagsrummet.. :) mycket bättre! Och väldigt skönt!

Igår gick jag in i vecka 25. :) väldigt intressant, faktiskt. Väldigt mysigt på morgnarna när lillen sparkar. Eller magen är väldigt sne och hård. Detta är nog seriöst det mysigaste, jobbigaste (än så länge) roligaste och det mest spännande jag varit med om. Längtar så tills jag blir mamma, på riktigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide