jag har ju tid..

jag har massor av tid att blogga så jag har ingen aning om varför jag inte bloggar.. Lilleman börjar bli så stor! samtidigt som det gläder mig så blir man verkligen sådär "var tar tiden vägen?!"

helt sinnessjukt att lilleman gått från att vara 49cm till 57cm, från 3235g till 4500 någonting sen 2 maj!! (och de var för snart 2 veckor sen!!!) från stl 50-56.. från att knappt passat några sockar till att nästan ha förstora fötter.. från stl1 i blöjor till stl3... herregud!! från att knappt ha sagt någonting till att göra ljud hela tiden.. från att ha sovit hela tiden, till att vara vaken ännu mer!!
ja listan kan ju fortsätta och fortsätta!!

för att prata om något helt annat så tittade jag och min lilla familj på en lägenhet i måndags! den var så

fin, oh imorgon får vi reda på om den blir vår!!!!
håll tummarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide