Bebis på plats!

Vill ni se hur gissningen står till eller vill ni själva gissa? Tryck HÄR 
Vem är du, när kommer du, vikt, längd? 
 
Idag blev en tidig morgon för min och älsklings del, men inget som gjorde oss något. Vaknade till ett underbart väder, lite kallt dock! Men varit så skönt idag.. Kanske är det våren som kommit!? Hoppas detta. Då får bebis titta fram till vårvädret. Hihi.. Helt galet att jag kan säga att jag är hög gravid just nu haha. 
 
Så idag var vi iallafall hos barnmorskan, de kollade det vanliga och allt såg bra ut. "Det vanliga" innebär, oftast (för min del iallafall) blodprov, blodtryck, mäta magen, lyssna på hjärtat och idag kollade vi även om bebis var fixerad! Idag blev det inget blodprov iallafall, skönt det. Hatar sprutor haha, även fast de är så små, går så snabbt och är i fingret. Hatar det :) Vi pratade även om smärtlindring osv, mycket inför förlossningen. GALET.. Det känns så närma fast ändå så långt ifrån. Men tänk att jag snart är i mål, denna resan är snart slut! Och med detta slutet påbörjar en ny! Jag längtar mig själv galen ibland. Nu är bebis på plats, som h*n ska ligga. 
 
Nu blir det alldeles strax ljusparty, så får slänga någon mat i magen och fixa till mig lite! hehe 
 
 
 
Vill ni se hur gissningen står till eller vill ni själva gissa? Tryck HÄR 
Vem är du, när kommer du, vikt, längd? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide