Dax att packa BB-väskan

Ja, Jag har ju skrivit en lista på vad som ska ner i BB-väskan, verkar dock som att jag ska flytta hemifrån när jag väl läser allt själv.. Hahaha.. Men ja, säkert massa onödigt som ska med, men hellre för mycket än för lite.. =) 
 
Mobil, laddare och plånbok
Kamera + laddare 
Neccesär med: Borste, läppsyl, deo, schampoo 
balsam, duschcreme, tandborste+kräm, hårsnoddar och klämmor! 
Linnen+amningströja
Sköna trosor som är helt ok ifall de går sönder. Haha
Amningsbh + amningsinlägg
tjocka sockar + vanliga
Inneskor + en bok (eller tidning) 
Journalen inkl födelseplan från mödravården. 
Energi, så som godis, juice oh frukt typ 
Stor tröja + morgonrock 
Bindor 
Vattenflaska 
Headset och fripakerings lappen.. =) 
Kläder att åka hem i (Mysdress) 
.. Och till bebis
Bodys, stora och små stl 
byxor+tröja
sockar (även tunna till händerna) 
Snuttefilt+gosedjur
Ytterkläder (varma, till hemfärd) 
Filt som luktar mig 
Napp+mössa! 
 
Verkar det som att jag glömt något? :o 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide