Det sista som ska köpas..

Åh, jag kan inte sluta längta efter att äntligen få åka till Gekås för att handla det absolut sista!! Så jävla galet.. Denna veckan ska också allt ner i BB-väskan, efter påsk ska sängen bäddas med det som ska vara där när bebis kommer och någon gång i mitten av april ska allt tvättas och göras i ordning för bebis!! Hade så gärna velat visa vad jag ska köpa, men då avslöjar jag ju genom färgen på grejerna.. :) haha. Ja, det är ju antingen rosa eller blått.. ;) Fast kommer köpa lite där jag inte avslöjar och självklart slänger jag upp bilder på det! 
 
Så det som ska handlas till bebis är: 
Skötbädd, Sängmobil, Blöjpåsar 
Blöjor, olja, tvättlappar salvor 
babypuder, badbalja, skötväska 
Nappar, nappburk, nappflaskor
leksaker -Till både vagnen och bilen också
badlakan, napphållare, solskydd till bil,
filt och söta kläääder!!! 
Men kommer ju antagligen hitta massa mysiga grejer! 
 
Och handlas till mig: 
Mysdress, (mysbyxor och tröja) 
Onepiece, linnen, strumpor
underkläder, bikinitopp 
Vår/sommar jacka
Smink, amningströjor och linnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide