Förvärkar

Ajajaj.. Haft en jobbig kväll.. Verkar inte riktigt som om bebis vill stanna i magen ;) så vi får väl se hur lång tid det tar innan h*n vill ut.. Nu den sista timmen har det varit ett extremt tryck neråt också och inte nog med det en riktig liten vilding!! Men det är underbart, trots smärtan, men känslan när man känner att det rör sig i magen är så jävla obeskrivlig.
Ibland stannar man upp och tänker "herregud, ja ska verkligen bli mamma, jag ska snart ha en egen liten bebis, ett barn, en människa som jag och Joel har skapat, precis som min mamma fått uppfostra mig så ska jag få uppfostra mitt egna barn"
Så jävla galet när man tänker efter, nästan så man blir sådär extremt känslosam haha.. :')

40 jobbiga dagar kvar, förhoppningsvis snabba ;) längtar ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide