Kass på detta!

Ja, jag är verkligen ingen höjdare på detta med blogg.. Hahaha.. Att jag själv försöker intala mig annat är ju rent av knasigt! haha.. Egentligen ingen aning om vad jag ska skriva nu heller.. Men mycket har ju hänt sen sist! Skrev sist 24 januari. Så har hunnit blir 18 år och hunnit gå in i vecka 34! Kan ni förstå? Det är alltså sex veckor kvar.. Eller ja nu på onsdag så är det ju faktiskt bara 5 veckor kvar! Helt galet nära. Har också hunnit vara på det sista ultraljudet då vi ÄNTLIGEN fick se om det var flicka eller pojke! Hihi.. Så de sista veckorna kommer ju vara mycket om mina tankar kring förlossningen, även mycket om mina möten hos barnmorskan. 
 
Som nu på måndag (redan) ska jag och min älskling som också är barnets pappa på en liten träff, med andra unga föräldrar. Ska bli så kul! Eftersom det inte är så många i varken min eller Joels ålder (som vi känner) som väntar barn. Och att prata med folk i vår egna ålder som inte väntar barn blir inte detsamma.. Väldigt roligt med frågor och så, men man har ju inte någon att bolla frågor med på samma sätt. =) 
 
Magen har definitivt växt! Den till och med känns annorlunda, haha. Kanske inte är så konstigt i med den lilla tiden jag faktiskt har kvar, men det är så häftigt! Det är så grymt spännande att vara gravid, haha.. 
Oj, nu blev det ett sådär jättelångt inlägg iallafall... 
 
Har ni frågor eller så, så är det bara att slänga in en kommentar! :) 
 
Nu väntar the och gladiatorerna på tvn, så lika bra att jag tar på mig myskläderna och gosar ner mig i soffan tillsammans med mamma och djuren. Hihih.. 
Pusspuss /I. 
 
vecka 32
 
vecka 34 :)) 
 
 
GALEEEETTT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide