obeskrivlig känsla

jag älskar dig så obeskrivligt mycket
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför har du napp? Ammar du inte?

Svar: Jo, jag både ammar och pumpar ut =)
Ida S

2013-05-15 @ 10:53:15
Postat av: Sandra

Men varför har du napp?? De är ju inte bra på dom små

Svar: Men snälla? Jag avgör väl det själv? :) sköt du ditt. :)
Ida S

2013-05-16 @ 17:16:51
Postat av: Sandra

Menade inte så! Jag har själv ett barn dock på 3 år. Jag använde med napp i början men dom sa den att de inte var bra för deras gom! Gick allt bra med förlåsningen?

Svar: Ok. Nä, de har inte sagt att de är något negativt med napp då min pojk har ett sugbegär behöver han napp. Ja, har lagt ut förlossningsberättelse.
Ida S

2013-05-19 @ 15:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide