Nytt år

Ja, som rubriken lyder är det ju nytt år, vilket för en del betyder ny start. Och de betyder det absolut för min del. Detta året kommer de hända så mycket spännande och har redan massa mål som ska hända detta året. 
 
Anledningen till att jag kände för att börja blogga är för att jag håller på att sluta röka, haha kände att det då är bättre att sitta och skriva av mig här istället .
Andra anledningen är för att jag för tillfället är på sjukhus. Jag hatar sjukhus och sitter för tillfället helt ensam i ett rum som är till för två andra. Men väldigt tomt just nu. 
Sitter på avdelning 83, kirurgi avdelning. 
Åkte till akuten i söndags för gallstensanfall, så blev hitskickad 03.00. Fått fasta nästan hela tiden, så på 3 dagar har jag gått ner 2kg. Haha rätt så positivt ändå.
 
Blir eventuell operation imorgon så är väldigt nervös just nu, då jag aldrig blivit opererad. Endast titthålsoperation men ändå en riskfyll operation. 
Så från midnatt blir de att fasta igen, redan fastat sen midnatt igår. Tills 17 idag. 
Känns rätt skönt att bli serverad dricka osv. Smärtstillande när man vill, hur mycket man vill.. väldigt skönt att slippa oroa sig..  
Lite svårigheter att lägga upp bilder. Ska försöka lite senare.
 
Just nu glor jag nya avsnitt av Simpsons, (i mina "fina" sjukhus kläder) med te och mackor... gott.. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide