tre månader 》

Det är så skumt att det "bara" gått 3 månader tillsammans med dig, eller ja det vill säga som ett par. Under de 3 månaderna har du visat mig allt positivt som jag tidigare haft svårt för att se, svårt för att ta till mig, under de 3 månaderna har också det hänt så mycket grejer så en och samma gång. känns lite som om vi gång på gång sätts på prov, än så länge har vi fixat det.

Jag, likaså du har svaga och starka sidor. Men vi funkar väldigt bra tillsammans. kommer fortfarande ihåg första gången mina läppar nuddade dina, de var så ofattbart mjuka och varma. första gången jag bara satt och kelade dig i ditt silkeslena hår, eller tittade in långt in i dina ögon, och riktigt kände hur mitt hjärta slog dubbla slag. eller de gånger du skrattade, när du inte ens var min - hela världen stannade till.

Du är helt klart det bästa som hänt mig, efter nicolai såklart ;)
du har visat mig en helt ny sida av mig själv, du har gjort mitt liv så mycket mer positivare.
utan dig, ingen mig. kärlek har inte haft lika stor betydelse som nu.

Vi förevigt. 13.10.28 ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide